poniedziałek, 21 marca 2016

Co Hermes sądzi o : mieszanka suszonych produktów mięsnych






Postanowiłam! 

Nie będę dawać psu żadnych marketowych przysmaków.
Jak postanowiłam tak zrobiłam. Szukałam więc czegoś naturalnego i w dobrej cenie. Dotarłam do kategorii "przysmaki naturalne". Uszy, przełyki,  żwacze. Zupełnie zagubiona, nie wiedziałam co wybrać. Ale na szczęście w ofercie sklepu znalazłam mieszankę dobieraną w zależności od sezonu. Tak! Właśnie tego szukałam dla Hermesa.

Opis produktu w sklepie: Kolorowa mieszanka smakołyków do gryzienia to urozmaicenie codziennych przekąsek i jednoczesna ochrona zebów psa. Zawartość tej pełnej niespodzianek torebki ciągle się zmienia - jest to gwarancją stałej świeżości tych przysmaki. W ten sposób możesz wypróbowywać wciąż nowe produkty, bez potrzeby zamawiania od razu całego opakowania. 

Suszone powietrzem o temperaturze 130°C w bezdymowym piecu. Nie zawiera przypraw.
(oryginalna pisownia)

Takim oto sposobem w ogromnej paczce gadżetów dla psiarzy, które niedługo pokażę, znalazła się kilogramowa paczka z czterema rodzajami suszonych produktów mięsnych.

Co w niej znalazłam:
-300g zrolowanej świńskiej skóry

-300g świńskich uszu

-200g tchawic wołowych

-200g wymion wołowych



Nasza opinia :
Przysmaki nie mają nieprzyjemnego zapachu. Zapakowane są w porządną torebkę, w której po rozcięciu swobodnie można trzymać przekąski. Wszystkie elementy prócz wymion były w całości. Ale to żaden problem, nawet atut gdyż można dać psu mniejszy kawałek.
Ja jestem zadowolona z zakupu, o ile ważne jest moje zadowolenie. Hermes zajada się każdą częścią z takim samym apetytem. Myślę, że taka mieszanka jest dobrym rozwiązaniem dla takich niezdecydowanych osób jak ja a przy tym urozmaiceniem dla czworonoga. Na pewno zamówię smakołyki kolejny raz i sprawdzę co tym razem będzie w paczce. Mogę z czystym sumieniem polecić każdemu zakup tych dobroci dla pupila.



Kilogram smakołyków kosztował mnie 29,80 zł. Kupiłam je w sklepie zooplus.pl

*post nie jest reklamą sklepu a jedynie opinią na temat produktu pochodzącego ze sklepu

A może Wy macie jakieś dobre, sprawdzone i naturalne przekąski dla psa?

Pozdrawiamy!

3 komentarze:

  1. Super blog, zapraszam do mnie :)
    http://k-linefotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zazwyczaj dokarmiam psa jedzonkiem od AktivPet (mam nadzieję, że dobrze napisałam). Można je kupić w Biedronce, nie są chyba jakieś strasznie drogie, ale są w malych opakowaniach ;)
    Pozdrawiamy
    M&K

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jako przysmaki daję suszoną wołowinę, suszone mięsko z kaczki, uszy, ogony, żwacze...głównie naturalne przysmaki.

    OdpowiedzUsuń