piątek, 2 czerwca 2017

Tanie przesyłki z Sendello.



Serwis Sendello to broker usług kurierskich, dzięki któremu można szybko i bezpiecznie przesłać przesyłkę. Serwis stawia na jakoś usług więc korzystają z usług solidnych partnerów.



Na jakich zasadach funkcjonuje serwis?

1.Przygotujesz przesyłkę do nadania
2.Wypełnisz formularz zamówienia kuriera i opłacisz go przelewem.
3.Wydrukujesz etykietę i  oznaczysz swoją przesyłkę.
4.Teraz musisz poczekać na przyjazd kuriera i przekazać mu paczkę.
5.Możesz monitorować drogę swojej przesyłki

Jak zamawiać.

1. Wybierasz wielkość paczki, jej kształt oraz gabaryty. Uzupełniasz dane.



2.Wybierasz jedną z trzech opcji.



3.Możesz wybrać także dodatkowe opcje, które sprawią, że wysłanie paczki nie będzie uciążliwe.Możesz wybrać powiadomienie o jej doręczeniu oraz ją ubezpieczyć. Także do wyboru jest możliwość doręczenia paczki w sobotę, czy wybranie opcji zapłaty przy odbiorze. Twoja przesyłka może też być traktowana „ostrożnie” jeśli wybierzesz taką opcję. 



4.Teraz wystarczy, że uzupełnisz dane odbiorcy.


5.W ostatnim kroku podliczany jest koszt Twojej przesyłki.

Teraz wystarczy, że opłacisz przesyłkę, wydrukujesz etykietę i pozostaje oczekiwać na przyjazd kuriera :)

Zalety:
Poprzez serwis można wysyłać paczki od małych kopert po ogromne europalety.
Przesyłki można wysłać do wielu krajów.
Ubezpieczenie przesyłki wliczone w cenę to kolejny plus.
Można wysłać przesyłkę nie ruszając się z domu.
Ceny w serwisie są korzystne.
Można wybrać firmę doręczycielską.


Ciekawa opcja to skorzystanie z Sendello.pl :)

2 komentarze:

  1. Witam.Od jakiegoś czasu korzystam z usług tej firmy,ale na dzień dzisiejszy nie otrzymałam zwrotu pieniędzy na konto za paczkę wysłaną za pobraniem.Minęło terminowe 10 dni roboczych i dodatkowe 14 i nic.Dzwoniłam,pisałam,i powiedziano mi,że był problem z komputerami i pieniądze wpłyną,ale teraz telefon już nie działa na maila ponownego nie ma odpowiedzi,a wiem z In Post,że nadal przez ta stronę są wysyłane paczki.Gdyby im zależało na kliencie,to staraliby się jak najszybciej rozwiązać problem.Ciekawe ile jest takich osób jak ja i ile z tego niewypłaconych należnych pieniędzy.NIE POLECAM!!!!!!!


    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa miałam podobną sytuację. Też nie otrzymałam zwrotu mimo maili, skarg i (głuchych) telefonów. Znalazłam platformę https://www.sendit.pl/ i z niej wysyłam paczki. Jeszcze nie miałam sytuacji, gdzie byłabym niezadowolona wszystkie moje przesyłki dotarły do klientów ale koleżanka mówiła, że raz kurier zgubił paczkę i platforma ta zwróciła jej pieniądze, a sprawę wyjaśniła z firmą kurierską sama więc za to duży plus jeśli faktycznie tak rozwiązują sytuacje.

    OdpowiedzUsuń