czwartek, 28 lipca 2016

Czy to jest miłość, czy już....opętanie ?!


Kochacie psy? Ja też. No, to razem je kochamy.

Traktujecie je jak dzieci? Ja też. No, to razem je tak traktujemy.
Myślicie o nich gdy się budzicie i gdy zasypiacie? Ja też. No, to razem tak myślimy.
Gdy idziecie do sklepu zawsze kupujecie coś dla psa? Ja też. No, to razem kupujemy.
Najwięcej czasu w galeriach handlowych spędzacie w zoologicznym? Ja też. No, to razem spędzamy.
Rozmawiacie z nimi? Ja też. No, to razem rozmawiamy.
Ulegacie im, przecież tak ładnie proszą? Ja też. No, to razem ulegamy.
Uczycie je dobrych manier? Ja też. No, to uczymy je razem.
Opowiadacie o nich wszystkim dzień i noc? Ja też. No, to męczymy ludzi opowieściami razem.
Pozwalacie im wchodzić na kanapę? Ja też. No, to razem pozwalamy.
Pieczecie dla nich psie ciacha? Ja też. No, to razem pieczemy.
Sprawdzacie czy jego legowisko jest wystarczająco miękkie? Ja też. No, to razem sprawdzamy.
Gdy kupujecie pasztet, to dla siebie i dla psa? Ja też. No , to razem kupujemy.
Czeszecie go dokładniej niż swoje włosy na głowie? Ja też. No, to razem czeszemy.
Sprawdzacie skład żarełka, które mu dajecie? Ja też. No to razem sprawdzamy.

Moja lista mogłaby się ciągnąć i ciągnąć.
Ale! Zauważyliście kiedyś pewną różnice?
Różnice w posiadaniu psa po prostu, a posiadaniu go wyjątkowo.
W niektórych domach gości pies, i to pies chciany, chciany przez wszystkich domowników. Ale mimo wszystko to jest pies.  Trzeba z nim wyjść na spacer. "Druga obroża? Po co mu! Przecież ta jest dobra." "Karma? Kupujemy mu przecież "dobrą"." "Zostań? Po co, przecież potrafi siad."
I to jest właśnie ta różnica. Pies jest chciany, jest kochany, ale jest psem.  Wcale nie twierdze, że to jest złe, jeśli pies ma pełną michę, swoje posłanie i głaskanie za uchem - jest okay!

Dlaczego o tym piszę - bo uważam, że psa można mieć na dwa sposoby ten po prostu i na wyjątkowy.
Wcale nie twierdzę też, że aby mieć psa, trzeba być totalnym świrem na jego punkcie. Tak jak np my :D

A Wy, jesteście psioświrami czy macie psa po prostu?

4 komentarze:

  1. Psioświr <3 Obroże, smycze na zamówienie, składy karmy, ilość mięsa w karmie, specjlne miejsce na łózku ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny post :D Dołączamy się do psioświrów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, bardzo nam miło, że się podoba :) To piątka, psioświry :)

      Usuń