środa, 6 lipca 2016

Nasz "pierwszy raz" z Liebster Blog Award


Dziękujemy Tobiemu za nominowanie nas do odpowiedzi na pytania i wytłumaczenie zasad LBA!
Z przyjemnością weźmiemy udział w zabawie, a co!


Zaczynamy! Oczywiście na pytania odpowiadamy we dwójkę, więc i zdarzyć się mogą dwie różne odpowiedzi.



 
1. Dlaczego zdecydowałaś się na tą rasę?/Dlaczego wzięliście psa ze schroniska?
I:Serce ciągnęło ku adopcji, serce ciągnęło ku pomocy.
Ł: Ja gdy zobaczyłem Hermesa w boksie wiedziałem, że nie chce już innego psa. Zaiskrzyło.


2. Co motywuje Cię do dalszego pisania bloga?
Pasja. Wyrażanie własnego zdania. Komentarze czytelników. Odzew obserwujących. A przede wszystkim zamysł naszego bloga, fun page - misja - aby odczarować dorosłe psy ze schroniska, dorosłe i wszystkie ze schroniska.


3. Jakie są Twoim zdaniem must have z rzeczy psiarza?
I:Na lato - gadżeciarska butelka z wodą dla psa.
Na każdy spacer - smakołyki i nerka przez nas zwana "torba borba"
No i oczywiście najbardziej potrzebne - czterdziesta siódma obroża, dwudziesta smycz i może jeszcze nowe szeleczki.
Ł: Moim must have był pas do biegania z czworonogiem i już go mam.😃
 

4. Jakie jest Twoje psie marzenie?
I : Psie marzenie? Chciałabym a właściwie chcielibyśmy zostać w przyszłości domem tymczasowym. Dawać szansę schroniskowym psom na lepsze życie. Wyciągać je zza krat, pomagać przywrócić wiarę w ludzi, nauczyć obcowania z człowiekiem i oddawać do kochania innym u których znajdą swój kąt do końca życia. Ot tak!
Ł: Podpisuję się pod tym całym serduchem.


5. Jaka jest największa wada Twojego psa?
I&Ł : Wymuszanie wszystkiego wszędzie i o każdej porze oraz jego uwielbienia do tarzania się w cuchnących substancjach.


6. Ile miałaś lat, gdy w Twoim domu pojawił się pierwszy pies?
I: Swojego psa nie miałam nigdy, ale w rodzinnym domu były szorstkowłose jamniki, ile miałam lat? Były już kiedy się urodziłam 🙂
Ł: Ja w domu rodzinnym miałem trzy psy, ostatni przyjaciel odszedł od nas dosyć niedawno, Pinek - grasuj tam szczęśliwy na zielonej łące. A pierwszy mój pies był w domu kiedy miałem około 4-5 lat.


7. Najdroższa rzecz, którą kupiłaś swojemu psu, to...?
Furminator.


8. Czym będziesz się kierować przy wyborze następnego psa?
I: Sercem przede wszystkim. Podobają nam się jamniki szorstkowłose i staffiki - ale jeśli będą to właśnie te psy - to będą one w typie rasy - oczywiście ze schroniska 🙂 Nie ważne w jakim wieku i z jaką przeszłością - każde zasługują na dom 🙂 Tak mówimy, ale pewnie i tak urzeknie nas pies który będzie miał "to coś" i nie będzie przypominał wyglądem żadnej rasy, tak jak Hermes 😃 Życie.
Ł: Serduchem, a czy będzie rasowy, czy nie wszystkie pokocham tak samo.


9. Który psi team/psiarz jest Twoim 'psim' idolem? Na kim się wzorujesz?
I: Mam w życiu taką zasadę, że nie wzoruję się na nikim, lubię oryginalność, nie lubię być "jak ktoś". Sama wyznaczam to, co właśnie chcę zrobić. Największym autorytetem są dla mnie moi rodzice. Na nich się wzoruje i zapewne dzięki nim nie wzoruje się na nikim innym
Ł: Ja też zawsze staram się być sobą a nie czyjąś kopią. 


10. Z czym macie aktualnie największy problem?
Z żarciem psich bobków przez Hermesa !

😃
11. Czy macie swoją spacerową ekipę? Jeśli tak, to ile psów ona liczy?
Naszą spacerową ekipą zazwyczaj staje się pies, którego Hermes uzna za godnego rywala do gonitwy. W przeciwnym razie ekipą Hermesa jest wysoka trawa i jego własny świat.



Do zabawy zapraszamy kundlowe , Luckego , Fruity Team 

 Pytania:
1.Jakie jest Wasze ulubione miejsce na spacer z psem?
2.Czy Twój pies jeździ komunikacją miejską. Jak się tam zachowuje?
3.Czym najchętniej bawi się Twój pies?
4.Czy imię Twojego psa ma jakąś historię czy jest zupełnie przypadkowe?
5.Co uważasz za największą zaletę Twojego psa?
6.Czy uprawiasz jakiś psi sport. Jaki?
7.Jeśli Twój pies potrafiłby mówić, co by do Ciebie powiedział?
8.Czy posiadasz inne zwierzę? Jakie i jaki stosunek do niego ma Twój pies?
9.Co najbardziej irytuję Cię w innych właścicielach psów/ich psach?
10.Z jakiej komendy, którą potrafi Twój pies jesteś najbardziej dumna/dumny?
11.Jak inaczej, pieszczotliwie nazywasz swojego psa ?



Pozdrawiamy!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz